diumenge, 28 de setembre del 2008

Estic gelós

Estàvem passejant tranquil.lament quan el papa i el tiet Ricki han fet una cara molt extranya (m'ha recordat una mica a la cara que fa el papa quan sent la paraula costellada...).
Per primera vegada des que tinc ús de raó (tot i que d'això no en fa pas gaire) han agafat la càmera de fotos i no m'han enfocat a mi, han enfocat un cotxe!!!! Sí, sí, un cotxe... serà que no n'hi ha de cotxes... de més grans, de més petits... no ho he acabat d'entendre, el color no era (he vist molts cotxes vermells i el papa no els fa fotos) el tamany tampoc (d'aquesta mida n'hi ha uns quants...)... no ho he entès del tot, potser m'he confòs i els de darrere del cotxe eren amics seus...
És una altra d'aquelles coses que espero entendre quan sigui gran (bé, més gran que ara, potser quan faci 3 mesos...).

Per cert, si teniu dubtes sobre la vostra orientació sexual o sigui si us agraden els nens o les nenes (jo no ho sé perquè de moment només m'agrada la mama) un bon indicatiu al respecte és si em veieu primer a mi o al cotxe...