divendres, 27 de març del 2009

Estic fent uuuuuhh

He après a fer uuuuhh! Encara no tinc gaire clar quan s'utilitza aquesta fesomia. De moment estic estudiant possibles opcions:

a) Es fa uuuuuhh quan alguna cosa et sorprèn. Del tipus uuuuhh! el papa m'ha canviat una caca!! o del tipus uuuuh! la mama ha endreçat l'habitació...

b) Es fa uuuh quan li vols comunicar a algú que et fa por. Tot i que no acaba de fer efecte, ja que la reacció habitual és que es posin a riure... De moment em sembla que es donen més per al.ludits si em poso a plorar com un boig...

c) Quan vols fer tu una sorpresa a la parentela. Estàs tan tranquil i de sobte els sorprens amb un uuuuh dels bons... Vindria a ser com quan fas una caca de les bones i no s'ho esperen... treuen el bolquer tranquil.lament i llavors se n'adonen de cop que has d'anar de dret a la banyera...

Bé, seguiré esbrinant quina és la situació a què aplicar aquesta nova cara que he après. De moment em limito a fer-la de quant en quant per veure les reaccions de l'entorn... i no us enganyaré, no acaba de fer l'efecte desitjat ja que es limiten a fer el "miraquemonoqueés" de "turno"