dimecres, 6 d’octubre del 2010

Estic mimetitzant

Ara estic passant una nova fase. Em dedico a imitar tot allò que fan els adults.

És una fase relativament senzilla. Es tracta de repetir els comportaments i llenguatge dels adults que m'envolten.

El tema de repetir el llenguatge és el que més m'agrada. Com que últimament he notat que els papes fan uns esforços bestials per a evitar paraules que deuen considerar massa complicades per a mi he decidit que he de practicar més vocabulari.
La setmana passada la vaig dedicar a perfeccionar la paraula "coñ.." (no l'escriuré sencera que estem en horari infantil).
Estic convençut que si segueixo practicant en dos dies m'apunten a classes d'anglès degut a la meva facilitat pels idiomes.

Aquesta setmana he començat a provar amb la paraula "yunhuevo" (no tinc gaire clar que significa però pel que sembla també és d'aquestes que pots posar a tot arreu).

L'altre tema és imitar els comportaments. Aquests últims dies he començat a practicar amb els ninos...