dimecres, 8 d’octubre del 2008

Estic culturitzant-me

Avui la mama, l'Ester i la Maria m'han portat a la fundació Miró. Una fundació és una casa blanca que hi ha a dalt d'una muntanya on només pots pujar amb autobús amb tot de dibuixos penjats a dins.
Els dibuixos eren molt bonics i tenien molts colors però no he acabat d'entendre què és el que hi havia dibuixat. La mama deia que hi havia ocells però em sembla que eren d'una espècie que encara no he vist (suposo que quan em portin al zoo en veuré...).
El dibuixant (el Sr.Miró) que devia ser molt i molt gran (els dibuixos que feia eren enormes) també dibuixava unes senyores molt i molt extranyes que tampoc he vist pel carrer (devien ser extrangeres...).
Bé, els dibuixos del gegant de la casa blanca de la muntanya m'han agradat molt. Molt més que l'orinal signat que em van portar a veure la mama i el tiet fa tres setmanes...
A veure quina serà la propera sortida cultural? (no li digueu a la mama, però tinc unes ganes que deixi d'ensenyar-me dibuixos i escultures i em porti al zoo!!!)