diumenge, 12 d’octubre del 2008

Estic dormint

M'agrada dormir. Dormir és... bé, no sabria ben bé com descriure-ho... és una sensació extranya.

Quan dorms estàs molt calentet (tot i que de vegades massa perquè la mama em tapa amb una manta zamorana que em fa suar una mica), a més tothom et deixa tranquil (no m'he de preocupar que em motivin!!). Quan dorms també estàs content perquè somnies. Això de somniar és que mentre dorms penses molt en una cosa que t'agrada. Jo somnio bàsicament en una teta enorme que no es queda mai sense llet...

La gent gran quan dorm a més de somniar fa sorolls. A vegades em desperto per la nit i sento que els papes es comuniquen amb uns sons molt peculiars, com si s'ofeguéssin, del tipus gggrrrrrrrr, zzzzzzzzzzz, grrrrrrrrrr. zzzzzzzz (no acabo d'entendre del tot el què es diuen, em sembla que és un llenguatge que aprendré quan sigui més gran, potser me l'ensenyaran al cole junt amb l'anglès aquest...).
No sé, dormir és de les coses que més m'agrada (a més de menjar), encara que ara que ho penso tampoc en faig gaire més de coses...

La iaia diu que veure'm dormir la rel.laxa, que és com mirar el mar...

(ho segueix intentant...d'on ve aquesta fixació amb les vaques?)

1 comentari:

PAPA ha dit...

Doncs el papa també ha experimentat noves sensacions des que hi ha el petit príncep. Abans el sons de la mama i el papa dormint eren únicament grrr..., zzzz..., però ara que hi ets tu n'hi ha un de nou que es diu pprrrr... i que normalment porta regalet...