dimarts, 6 de gener del 2009

Estic donant la carta als reis (crònica)

Aquesta nit ha estat una nit màaaaaaagica (i no només perquè ho diguin a la tele...).
Feia un fred que pelava, però com que els papes són uns inconscients em van treure fora del carro perquè pugués veure ben d'aprop el "tinglado" que hi havia muntat.

Primer van aparèixer uns individus a sobre unes motos vestits de color taronja que tiraven caramels (moooolts caramels) que encara no tinc ben clar si eren reis, patges o espontanis (a sota dels cascos em va semblar veure-hi cares conegudes...).


Després del reis taronges, com que no haviem tingut temps de donar la carta als reis (només haviem tingut 2 setmanes...) vam aprofitar l'avinentesa i la vam entregar personalment a un dels patges reials...



Més tard van aparèixer uns pobres nens vestits amb leotardos pelats de fred amb pares encara més inconscients que els meus... El papa amb cara de súperemocionatfeiaanysquevoliacaramelos només feia que espantar els pobres nens per a què li donéssin caramelos...




I després vam anar cap a casa (passant pel restaurant no sigui que els papes es quedin amb gana) tot esperant el que vindria el matí següent...

...continuarà...