diumenge, 22 de febrer del 2009

Estic disfressat oficialment

Ahir era canestoltes. Carnestoltes és una festa on tothom va disfressat. La gent aprofita per poder-se vestir diferent de com va vestit cada dia.
Seria com el tema del "casual" dels divendres però a "lo bestia". Això del "casual" s'ho devien inventar al veure l'èxit aclaparador de les rues de carnestoltes...
A la rua els homes es vesteixen de dones... les dones de "ties sexys", els homes de dones "sexys", els nens de tots els superherois de la tele...
També hi ha il.luminats que es disfressen d'alguna cosa que bàsicament és fàcil de fer-ne el vestit... (jocs de taula, dimonis...).
Jo, com no podia ser d'una altra manera em vaig disfressar del superheroi que més li agrada a la mama (bé, si li podem dir superheroi...).
El meu amic Arnau va venir amb nosaltres a la rua, així que al pobre també li va tocar anar disfressat.... Estàvem taaaaaaaaaaaaaaan guapos... bé, que puc dir... l'únic consol que ens queda és que puguin fer-nos fotos i dir que estem taaaaaaaaaaaaaan monos...