dijous, 26 de febrer del 2009

Estic menjant amb performance inclosa

Perquè tots els adults obren la boca quan m'acosten la cullera?


He descobert que la gran majoria de gent major de 10 anys no pot evitar tancar la boca quan em donen de menjar....
També es produeix un altre efecte amb la papilla, de sobte comencen a fer sorolls extranys del tipus: brrrrrrrrrrrrrr... mira l'avió!! (i mira que el busco, però no hi ha manera, només aconsegueixo veure una cullera plena de menjar que es passeja davant meu).
Un altre efecte seria el de tastar la papilla i fer cara de quinfàsticcomespotmenjaraixò mentre somriuen hipòcritament i diuen "Mmmm, està boníssim, uixitu, mmmmmm". Com pretenen que m'ho mengi si només amb la cara que fan m'espanten?
N'hi ha que aprofiten l'avinentesa per posar-se a cantar sense complexes en qualsevol espai on m'estiguin alimentant (centres comercials, restaurants, a casa dels parents...).
Aquests últims tendeixen a desafinar considerablement i a mi, més que gana la veritat és que em venen ganes de plorar...