dilluns, 18 de maig del 2009

Estic escrivint

Els papes han decidit que com que sóc un nen taaaaaaaaaaaaan llest he de començar a iniciar-me en el món de les tecnologies.

Es veu que a la vida és moooooolt important saber fer anar l'ordinador. L'ordinador és un aparell molt semblant a la tele (jo no hi veig la diferència) que té un teclat semblant als dels telèfons i un objecte al que anomenen ratolí (bé, la mama com que és superinternacionaljosémoltdanglès l'anomena "mouse"...).

El tema bàsic és que toooooot es fa per ordinador. Pots lligar, fer amics, comprar una moto, comprar un pis, parlar amb els tiets i veure'ls en directe, trobar feina, mirar fotos, mirar pel.lícules... Encara no tinc clar si fins i tot et fa el sopar sense que t'hagis de moure de la cadira...


Bé, doncs que com és taaaaaan important i jo sóc taaaaaan intel.ligent els papes s'han saltat les classes introductòries de la guarderia i ja hem començat a practicar...
De moment em limiuto a escriure versos de l'estil "wvvhorfgqehdotfgitfgiwufg" en fulles de "Word"... però els manuals d'introduccióamicrosoftperanensqueelsparesconsiderensuperinteligents asseguren que en poc menys de 2 mesos ja podré fer anar una fulla de càlcul...