dilluns, 12 d’octubre del 2009

Estic creant tendències

Una de les opcions de què ser quan sigui gran és ser model...
Per ser model cal ser o mooooolt guapo, fort i prim o tenir alguna part del cos remarcable.
En el meu cas, com que tinc els gens que tinc i m'agrada endrapar com m'agrada, això de ser prim ho veuen una mica complicat així que hem triat la segona opció:

A. Podria ser model de nas: De moment el tinc prou aconsseguit però és d'aquelles coses que amb l'edat tendeixen a deformar-se (o creixen desmesuradament, o agafen formes rares...)

B. Podria ser model de peus: Però tinc un dels dits una mica desproporcionat, bé, és el doble de llarg que els altres així que per aquest camí no aniriem gaire bé...

C. Es pot ser model de cabell (del pal Llongueres i tal...)... Llarg, ros, finet... Model de cabells!!!

Un cop escollida la part del cos remarcable (els cabells) hem començat a treballar sobre el tema: Primer vam provar un estil minimalista (bàsicament em van rapar pràcticament al 0) i com que no va tenir excessiu èxit (sobretot entre les àvies, que em sembla que no els va agradar gens) ara han provat un estil més... expressionista?