dimarts, 13 d’octubre del 2009

Estic menjant sol

Ja fa un mes que m'he independitzat. M'han enviat a la guarde.
La teoria és que aprenc a relacionar-me, a compartir, a ser més independent...
La realitat és que jo a casa de l'àvia estava moooooolt bé.
Ja em relacionava (esmorzant a la pastisseria amb la Carmen, la tocinaire, la pastissera...), i compartia, i fins i tot era indepe4ndent (podia anar del menjador a la cuina solet sense haver de dir-ho a ningú...
Però no, ells havien de fer experiments...
I cap a la guarde tu (bé, passant per casa cada dues setmanes ja que virus que ensumo virus que enganxo).
Es veu que la guarde em va taaaaaaaaaaaaan bé. Imagina't, diuen, ha après a menjar sol amb forquilla i ganivet...
(no, si qui no es conforma és perquè no vol...)

4 comentaris:

Jaume ha dit...

mooolt bé modest!

Mari ha dit...

Aquest es el meu petit homenet i l'estimo molt i molt

Mikel Rius ha dit...

Hola Modest!!! Estàs fet tot un crack!

Aquest vespre diga-li a la mama q no trobo el seu correu i li volia demanar alguna foto q va fer quan us vem venir a veure.

El meu és mikelrius@gmail.com

Gràcies i petons per tots!!!

Unknown ha dit...

Hola soc la Mar. Avui he vist com el Modest menja sol. Em sembla que li agrada més menjar amb els dits que amb la forquilla.
Un petonet!