diumenge, 11 de juliol del 2010

Estic d'aniversari

I ja en tinc 2!!!!

La mama porta tota la setmana intentant que quan em pregunten quants anys tens respongui el que cal (o sigui dos i faci la senyal amb la mà) però no m'ha vingut de cara i quan m'ho pregunten em limito a mirar cap una altra banda... Això podria tenir dos lectures:

1. Sóc taaaan llest que he decidit que estic per sobre d'aquestes coses i passo de seguir-los el joc (no us enganyaré, això és el que li agrada pensar a la mama).
2. Encara no estic preparat (això és el que es pensa la majoria però segons la mama estan tots equivocats).

Bé, a banda de petites superacions personals com aquesta, l'aniversari ha estat un èxit. Un petit resum de la reunió seria:

1. La familia es reprodueix. La taula ja no cap al menjador de Fontpineda i una part sobresurt a la terrassa (aquest cop hi han ubicat els "petits"= entre 18-30 anys)

2. La mama ha fet pollastre amb peres per un regiment (va comprar quatre pollastres i la nevera encara està plena i tenim peres per tot l'any vinent...). Val a dir que la parentel.la s'ha comportat i se l'ha menjat sense discutir...

3. El papa ha comprat un pastís a un lloc que no ens vol dir (estava mooooolt bo). També m'ha regalat un garatge amb cotxes que m'ha encantat!!! (sembla ser que em comença a sortir el costat de "mascle"...).

4. Les tietes i àvies han cuinat pel regiment Gimeno-Agea-Carrera... Per variar ha acabat "pringant tothom... Però ja se sap, la família és la família... i la mama té un morro que...

5. La Laura ha acabat vestida a la piscina.

6. L'últim però el més important és que ens ho hem passat molt bé!

Com que som d'aquesta manera només ha dut la càmera el tiet Ernest així que ens haurem d'esperar uns dies (o mesos, o anys...) a tenir el recordarori...
De moment us deixo amb unes imatges inèdites de les meves "ballaruques"...



2 comentaris:

Susanna ha dit...

Felicitats família! Modest a veure si també ens dediques una ballaruca quan neixi l'Eulàlia!
Petonets

Unknown ha dit...

Moltes felicitats a tots!!
Volem veure fotos de l'efemèride!
Petonets i fins ben aviat!