diumenge, 4 de juliol del 2010

Estic menjant

Aquesta setmana els papes han anat a la primera reunió de pares amb la profe.
El missatge en general va ser molt positiu:

1. Sóc bastant simpàtic (comparat amb com vam començar i després de quasi 4 mesos d'adaptació, el tema adaptació bàsicament són els mesos que els nens triguen a anar contents a la guarde.... en el meu cas seria el temps que vaig trigar a anar-hi més de dos dies seguits.),.

2. No sóc violent (de moment sembla ser que no pego els companys i ells de moment tampoc m'atonyinen gaire...)

3. El tema concentració no el porto gaire bé, es veu que sóc bastant finet i prefereixo anar a jugar a la meva bola que fer això que diuen experimentació (enfarinar-se de dalt a baix, empastifar-se les mans amb iougurt i pintar etc.). Els papes s'han preocupat una mica perquè això és el que més endavant anomenen falta de concentració, però clar, ara amb 2 anys que voleu que us hi digui...

4. M'encanta cantar i ballar (segons l'àvia això es degut a les hores i hores que vam passr plegats cantant allò de "Lisboa antigua...").

5. Un dels punts que més va remarcar la profa és el tema del menjar. Es veu que menjo moooooolt bé. Menjo taaaaan bé que per berenar sempre em donen dos entrepans i per dinar es veu que sóc capaç de repetir fins a tres vegades... Això sense parlar del tema galetes...
És allò que els testos s'assemblen a les olles...