dimarts, 4 de novembre del 2008

Estic enfadat

Sé que hi ha d'haver alguna manera de coordinar braços i cames per a desplaçar-me cap algún costat... però no aconsegueixo descobrir-la...

El papa m'ha ensenyat delante, detrás, izquierda y derecha... sembla taaaaaaan fàcil...però si ells sabéssin....
Mira que ho provo tot... moc els braços, moc les cames... però res...només aconsegueixo moure el cap...
Això no m'ajuda gens ja que només em serveix per a quedar-me quiet al mateix lloc fent força amb el cap i pinta de tonto (suposo, ja que quan em miren es fan un tip de riure i dir... mira que mono!!!)

I ho torno a provar... però res... només aconsegueixo moure el maleït cap... i com que el meu cap pesa bastant em canso de seguida...i m'enfado... m'enfado molt... i llavors si que aconsegueixo moure'm...
Bé, no em moc ben bé jo, però com que es cansen de veure'm enfadat m'agafen i em mouen...

M'agrada enfadar-me... bé, més aviat m'agrada que m'agafin...


2 comentaris:

Unknown ha dit...

Encara no l'havíem vist en aquesta faceta... Sembla tan bo!!! Quines gantes que tinc de veure'l diumenge!!!! I la Mar... ja us ho podeu imaginar!

Unknown ha dit...

Fins i tot enfadat esta guapo, fins diumenge.