diumenge, 9 de novembre del 2008

Estic fins als ... de les vaques

La mama té una fixació amb les vaques. Ho he estat meditant i he trobat dues possibles raons:

Raó número u: La mama se sent una mica com una vaca.

Tot el dia està amb la teta fora (o això diu, tot i que jo crec que menjar cada tres hores és més que raonable...).
Jo crec que el problema bàsicament és que ara fa una setmana va aparèixer a la nostra vida... eeeeeeeel SACALECHES!!!
Que jo estigui enganxat constantment a la teta ja la fa sentir una mica vaca lechera, però que a més s'hi enganxi una màquina ni us explico! Només fa que repetir: si m'ho juren no m'ho crec! El que s'arriba a fer per un fill!! (a mi més que una vaca em sembla una vella repapiejant...).

Raó número dos: La mama troba a faltar el tiet.

El tiet Xevi està a Galicia i allà es veu que només hi ha vaques, gallegos i el tiet (o aixó diu el papa). Les vaques són com les que hi ha per casa i els gallegos són uns personatges que s'assemblen bastant a nosaltres (la tieta Carmen, que ho és, sembla bastant normal...) però tenen la mania d'acabar-ho tot amb "iño"...

Jo crec que la raó de l'obsessió de la mama és la número dos. Vol que quan vagi a veure els tiets em trobi com a casa...