dilluns, 10 de novembre del 2008

Estic menjant fruita

Avui hem anat al metge i els hi ha dit als papes que ja podien començar a donar-me fruita. Tenim un metge una mica sec:
-Ja li podeu començar a introduir la fruita.
(i mutis)
Mama amb cara de resignada i amb paper i llapis apuntant:
-Però com li faig?
-Doncs "lo típic"
(i un altre cop mutis)
Mama amb cara de perquè tothom suposa que estem informats d'aquestes coses:
- Ja, però exactament com fariem "lo típic"?
Metge amb cara d'agobiat i fent veure que no mirava fastiguejat la llibreta de la mama:
- Doncs plàtan, pera, poma, taronges...Com ho vegis...
(que no sap que això de "com ho vegis amb els papes és molt perillós? Hauriem d'anar acotant una mica, que sinó els hi dona per improvitzar i ja sabeu com acaba... que si motiva per aquí, que si motiva per allà...)

Bé, que hem sortit del metge i estaven súper emocionats:
- Anem ràpid a la fruteria i a veure si tenim temps de donar-li la "primera papilla".
Aaaaahh! La famosa primera papilla...Tothom parla sempre de la "primera papilla":
-Vaig tant torrat que trauré la primera papilla...
- No em trobo gaire bé, trauré la primera papilla...
Però... algú recorda quan i on va menjar la "primera papilla"?

Doncs jo sí. Avui he menjat la meva "primera papilla"!!!

1 comentari:

Unknown ha dit...

Molt bona idea lo del pitet doble. Petonets.