diumenge, 7 de desembre del 2008

Estic acalorat (2a part)

I us tornareu a preguntar:

-Què fa un nen com jo amb una bufanda del Barça a dins de casa (i a sobre del pijama de nena)?

a) Fan un partit del barça per la tele i el papa me l'ha posat per crear ambientació. Com que no va al camp troba a faltar els hooligans de 3a graderia m'està educant per ser-ne un (alcohooooooooool, alcohooooooool...).

b) A casa s'ha espatllat la calefacció (l'opció de dir-me Pedro i cuidar cabretes ja la vam descartar a la primera part...).

d) Una molt bona amiga dels papes m'ha fet una bufanda i es mereix que li envii un petó molt fort des del blog perquè tela això de fer una bufanda!!!!

Només espero que a ningú se li acudeixi regalar-me un vestit de faralaes...

Ja aviso que tant bon punt em vagi bé l 'equipació complerta que em van regalar tornarem a tenir foto al canto....


1 comentari:

Carme ha dit...

oooooh! gràcies, modest, ets el millor model del món! aix, que em torna a caure la llagrimeta.