dimarts, 23 de desembre del 2008

Estic d'excursió

Aquest cap de setmana ham anat a visitar les caves Codorniu. El cava és com un vi però amb bombolles i de color groc. La gent abans de veure-se'l l'olora i fa cara d'èxtasi amb el nas a dins la copa.
No acabo d'entendre perquè la gent només ho fa amb els vins i els caves això d'olorar i disertar sobre els gustos... Perquè no oloren amb la mateixa cara la Fanta, la Coca-cola, el Sevenup etc.?

Bé, el tema és que això del cava i els vins està molt de moda últimament, així que els papes i els seus amics van decidir de fer una sortida (bàsicament era l'excusa per fer quelcom previ a la calçotada) a les caves en qüestió.
Primer ens van fer una explicació de l'arbre genealògic dels Codorniu (interessantíiiiiiiiisim!! No us ho podeu imaginar... m'hi vaig adormir i tot...)
Després ens van anar explicant com n'ha de variat el procés del cava en els últims 40 anys (bàsicament com fan en 5 minuts el que abans feien en 1 mes).
I finalment ... el tast!!!
El tast és la manera "xic" de dir que et donen una copa de cava per a què el provis.
No sé perquè però tinc la impressió que m'agradarà....