dissabte, 20 de desembre del 2008

Estic fent amics: l'Epi i en Blai

Avui hem anat a les barraques de Gran Via.

És una tradició que es veu que haurem de fer cada any. Les barraques són tot de botiguetes l'una al costat de l'altre plenes de ninos, bufandes, arrecades...ninos...arrecades una mica més grans...gorros....

Es veu que és un dels llocs on els reis mags (tres personatges dels que m'han parlat molt però que encara no conec personalment) fan les seves compres per a tots els nens com jo.

Bé, segons el que he vist em sembla que em regalaran o un nino, o una bufanda o....unes arrecades?

No entenc perquè tres tios que no conec m'han de regalar res...

Quan ja feia ben bé una hora que hi passejavem (el papa amb cara de estictipvullapalancarmealsofa i la mama amb cara de perquecadanydicmiraquinbolsomesmacoimaimelcompra) els papes han vist alguna cosa i...

De sobte m'han arrencat del cotxet i m'he trobat en braços d'un tio enorme amb la cara taronja acompanyat d'una espècie de plàtan rialler... us ho he de confessar... m'han fet por....moooolta por....