dimarts, 2 de desembre del 2008

Estic acalorat

Què fa un nen com jo amb un pijama que alguns consideren de nena (bàsicament es que el venen) i un anorak súpermodernoquetecagas a sobre?

a) S'apropa carnestoltes i els papes m'han disfressat de friki.

b) A casa no hi ha calefacció, està nevant i vivim a les muntanyes de la Heidi.

c) He fet unes noves amigues que volen una foto meva amb l'anorak que em van regalar.

Bé, ara que ja començo a conèixer els meus progenitors em sembla que tant l'opció a) com la c) serien possibles.
La b) l'elimino perquè no he vist cap "ovejita" per aquí ni em sona haver conegut ningú que es digui Pedro...

Només espero que ningú em regali un banyador perquè posat a sobre del pijama de nena... no m'ho vull ni imaginar... em sembla que aquesta no els la perdonaria...

Va per vosaltres, guapíssimes!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

guapisssiiimmm
petonas a la family!
xenia