dimecres, 3 de desembre del 2008

Estic fent amics: la Nora


La meva nova amiga es diu Nora. És la primera nena del grup. Les nenes són iguals que els nens però amb una tendència clara cap al color rosa (marcada definitivament des del principi per algunes de les seves mares).
A mi no em desagrada pas el color rosa... No acabo d'entendre quin problema hi ha. Cada cop que la mama compra alguna cosa de color rosa (ho fa sense adonar-se'n... el pitet, les culleretes, el pijama... fins i tot volia comprar-me el cotxet de color rosa...) tothom se li tira al coll...

El seu papa és el Sogro (té un nom quasi tan extrany com el meu....). Abans que naixés la Nora em feia moltes carantonyes però ara m'observa d'una manera rara, com si m'estudiés... El mateix fa amb l'Arnau i en Teo... ara ja no juga gaire amb nosaltres, ara agafa la Nora ben fort i ens mira amb la nova cara aquesta...

Tampoc entenc perquè ens van asseure a tots al sofà i es van dedicar a fer l'idiota d'aquella manera...


1 comentari:

Carme ha dit...

modest, en aquesta foto dels amiguets, t'assembles cosa mala a la teva àvia dolors!