dijous, 1 de juliol del 2010

Estic aprenent a controlar els esfínters

Aquesta és la manera fina de l'escola bressol per dir que estic aprenent a fer caca i pipi sense bolquer.

Com que el dia E s'acosta perillosament (el dia E és el dia en que es veu que apareixerà l'Eulàlia, una nena que es veu que s'instal.larà a casa i de la qual prefereixo no parlar...) els papes han decidit que ja era un nen gran i que havia arribat l'hora d'eliminar el meu amic, l'inseparable bolquer de la meva vida diurna.

Van escollir el cap de setmana més adequat (quin millor que el pont de St. Joan per disfrutar d'unes distretes vacances en família...) per dur a terme la gran tasca, i ja em veieu a la meravellosa vil.la de Pals i Begur pixant i cagant per les cantonades...(no ho digueu a ningú però el papa ha arribat a dir que és com tenir un gos...).

Bé, després d'uns dies de vacances inoblidables (corregudes per restaurants gotejant pel passadís, caques a la piscina dels apartaments que per sort no van sortir del banyador ...) vam tornar a la vida normal a Barcelona i la responsabilitat va recaure a les profes de la guarde.

El tema està totalment controlat. Segons les profes estic a un 90% dins-10% fora. Segons els papes les profes ens estan enganyant...