dilluns, 22 de novembre del 2010

Estic de turisme rural

Com tots els pixapins-kamaku que s'ho valguin en quant sortim de cap de setmana els papes van com bojos per fer-me fotos amb tots els autoctons del lloc.

Que veuen un tractor (un tractor és un cotxe gros de color verd, sempre de color verd que surt a tots els meus contes que fan referència a la "granja", pagès", "camp" etc.) ja m'hi veieu a sobre:


Que veuen una vaca (les vaques són uns animals que també surten als contes de granjes que serien similars als gossos però més alts...) ja teniu a la mama cridant com una boja:

-Modest, para el cotxe que baixem amb el nen a fer fotos!

I volantazo, frenada, cara de mala llet del papa i ja em teniu posant-me per enéssima vegada l'anorak i baixant a perseguir les vaques per fer-me la maleïda foto...



No, si no m'extranya que ens tinguin mania!!!