dilluns, 24 de gener del 2011

Estic emprenyant

La meva relació amb l'Eulàlia millora per moments. Hem passat algunes èpoques difícils (sobretot quan es passava el dia amorrada a la teta de la MEVA mama) però sembla que ara la relació millora (diria que un factor és que ara es passa el dia amorrada al SEU bibe).

La veritat és que al principi això de tenir una germaneta em feia una mica de por, però ara li trobo molts avantatges:

1. És una màquina de reciclar. Fa servir tot allò que ja no m'agrada, i com que llavors em quedo sense coses no paren de comprar-me'n més.
2. És una mica boba: Li puc fer totes les marranades que vulgui i com sóc el germà gran em mira embadalida i riu.
3. És una bona aliada a l'hora de despistar el personal: Quan anem a algun lloc nou la gent fa allò de quemacoiquanté (no sé perquè tothom es pensa que és un nen... l'àvia diu nosequè d'unes arracades però la mama no li fa cas) i jo puc fer de les meves.
4. És divertida: La puc gronxar, i gronxar amb l'hamaquita que fins al cap d'una bona estona no plora...