dilluns, 16 de febrer del 2009

Estic...acalorat?

-Què li poooooso?
- Doncs el que et sembli...
Sento que diu la mama....
El papa em mira amb cara de noséperquelipreguntosisempreemdiuelmateix i comença a embutir-me dins el bodi de turno...
La mama apareix per la porta amb cara de perquèésincpaçdevestirloambunamicadegràcia i em treu el bodi que el papa ja m'havia posat...
Em posa un altre bodi...
em posa els leotardos...
els mitjons a sobre els leotardos perque em bullin els peus...
em posa un altre bodi (ara de màniga llarga)..
començo a suar...
em posa els pantalons de peto...
segueixo suant...
em posa un jersei a sobre els pantalons...
"no me siento las piernas"...
l'anorac...
em treu l'anorac perquè considera que fa massa calor...
esbufego però sembla que no m'entén (o dissimula...).
i em posa el gorro del nencalendari...
algú pot avisar el senyor estiu que em vingui a veure JA!