dilluns, 11 de maig del 2009

Estic d'animador

Aquest cap de setmana els amics del papa van venir a dinar a casa.
Els amics del papa a més d'anar junts a cole jugaven junts a bàsquet quan eren petits (podria dir joves però em sembla que encara se'n consideren...).
Després d'assistir al partit que jugava un dels convidats, un amb una fixació pel polyester i el cotó una mica extranya, he detectat algunes diferències bàsiques respecte el futbol:

1. El camp on es juga és lleugerament més petit.
2. L'arbitre a més de pitar fa tot de signes extranys amb les mans que tothom fa veure que entén però que estic convençut que ningú en pesca cap.
3. Els jugadors suen moooooolt més.
4. La porteria és una mica més petita i està posada cap per avall.
5. Hi juga menys gent (deu ser que no agrada tant).
6. La gent insulta practicament igual però com que estan més aprop fan una mica més de per.
7. Cada x temps sona un pito que fa plorar als nens com jo. Em sembla que és un disuasori d'assistència de menors (com aquells estrir que fan soroll i fan fugir els mosquits).
8. Alguns individus (bàsicament els amics del papa) es dediquen no només a insultar sinó a posar l'equip contrari en evidència (el 14, el 14 treu el 14...).
9. La pilota bota més amunt que la de fútbol
10. No hi ha porter.

Bé, doncs ja em veieu animant el Colom al Proa-Sant Medir entre totes les "velles glòries" . Entre ells el meu papa que, encara que no us ho creieu havia jugat mooooooolt bé (i no és per que sigui el meu papa) a bàsquet.