diumenge, 28 de juny del 2009

Estic a Tarragona

Avui hem anat de viatge a Tarragona. Aquesta ciutat està a només 1h de Barcelona (segons els natius) i a més d'1h segons els de BCN (segons el papa diriem que està quasi bé tan lluny com Galicia...).

Jo ja hi havia estat perquè hi viu la tieta de Tarragona...el tiet de Tarragona...el cosinet de Tarragona...la cosineta de Tarragona...
Podriem dir que és una de les ciutats que més he visitat (diria que n'és la única... Torelló no val, no?).

Així doncs com a expert en la matèria voldria fer una breu descripció dels punts comuns entre ambdues ciutats (això queda com a mínim de professor d'història... quan ho vegi l'àvia...):

a) A Tarragona hi ha muralles. A Barcelona també (em sembla, de moment no me les han presentades...).
b) Per Tarragona passa l'AVE. Per Barcelona de moment no hi passa però sí que hi arriba.
c) Tarragona té platja. Barcelona també (aquí m'agradaria remarcar que es veu que Madrid no en té).
d) Les dues acaben d'igual manera.
e) A Tarragona hi viuen els GomàCortés. A Barcelona hi ha els Cortés i la Gomà.
f) Les dues són muses de cançons:
Tarragona m'esborrona (Els Pets) / Baaaaarcelona (Montserrat Caballé&Freddie Mercury)

1 comentari:

Unknown ha dit...

La Mar i el Joan estan molt contents de sortit al "Petit Príncep", ja que en són fans...
El Jordi em sembla que es queixarà perquè no surt ell... :-)
Ahir ens ho vam passar molt bé tots plegats, ho hem de repetir aviat!
Petons per a tots!