dijous, 11 de desembre del 2008

Estic atabalat

Ja començo a saber agafar coses, i m'agrada bastant això de poder triar jo mateix què em fico a la boca... El problema és que Ells ho han detectat.

I ja hi tornem a ser...
- El nen ja agafa coses!!!
- És taaaaan llest!
- Li agraden els peixets
- No, no... li agraden els cargolets que fan soroll...
- Serà taaaaaaan intel.ligent...
(la intel.ligència és directament proporcional al cas que els fas a tot d'animalons penjant d'una corda... si no t'agraden els animals ho tens mooooolt negre...)
- No si ja se li veia de ben petit...
(de ben petit és quan tenia 2 mesos en comptes dels 5 que tinc ara...)
- Aquest nen caminarà amb 10 mesos té taaaaaaanta força...
(caminar com abans millor forma part del curriculum, es veu que és tan important com fer un màster... no tinc clar si ho poses abans o després dels idiomes ).

I vinga a posar-me tot de ninos horrorosos davant dels morros per a que eviti qualsevol petit contacte amb la realitat...

Quan em deixaran veure la tele?