dimecres, 31 de desembre del 2008

Estic fent els propòsits del nou any

1. Aprendre a menjar sol. Així podré menjar quan vulgui i no hauré de dependre de que se'n recordin de donar-me menjar... De vegades passo gana...
2. Aprendre a desplaçar-me. Ja sigui sobre mans i peus o sobre els dos peus. Estic fart d'estar sempre en la mateixa posició com si fos una tortuga de cap per amunt. Em vull moure!!!
3. Establir un millor llenguatge de comunicació. De moment els meus aaagghhh i güiiii em sembla que no s'interpreten del tot bé. A veure si aquest any que bé ho aconsegueixo millorar...
4. No plorar tant (aquest desig és més aviat dels papes i no meu...).
5. Passar les motivacions que m'esperen aquest nou any amb resignació i alegria...
6. Que tots els meus amics tinguin salut, sort, diners i amor (i amics, i nens per a que tingui més amics, i més diners, i gens de crisi, i feina, i més amor, i moooolta salut,i.... bé, que tinguin de tot i més!!!!)


Us deixo un recull dels millors moments del 2008...



3 comentaris:

Unknown ha dit...

Molt maco el recull del any 2008, molt bon any per a tots i no deixo de fer aquest blog que m´agrada moltissím. Molt petons.

TIETS ha dit...

Moooooolt xulo, ooooooohhhhh!!! Un petonàs desde Coruña.

Carmen i Xavi

Unknown ha dit...

Jo encara no l'havia vist (com es nota que estava de vacances), però està molt bé, aquest recull. El Modest tindrà un record molt bonic quan sigui gran.
Per cert, cap problema de podar al febrer.
Petonassos i fins aviat,
Judith