diumenge, 8 de març del 2009

Estic conduint

Tinc una nova joguina. Els papes diuen que a casa ja no n'hi cap cap més. Jo no m'ho acabo de creure ja que de tant en tant n'apareix alguna de ben gran i sempre li troben algun lloc.
És veu que el fet de ser nen té lligat intrínsecament (aquesta paraula és per remarcar com en sóc de nen superintel.ligentcomdiuentotselsparents) l'acumular trastos (altrament anomenats joguines).
Bé, la meva nova joguina té quasi bé tots els punts que m'agraden dels trastos:
1. És moooolt més gran que jo...
2. M'hi puc ficar a dins.
3. Fa mooooolt soroll...
4. Té moooooltes llumetes..
5. Té tot de "gadgets" (també paraula de nen superintel.ligent que poso entre cometes per remarcar que és en anglès) penjant amb formes que no sé ben bé que representen però que fan sorollets i es mouen.
6. És descapotable.
7. És de color vermell (qualsevol cotxe que s'ho valgui ha de ser de color vermell).
8. I la més important: ocupa mooolt espai (no veieu com els en fa de gràcia als papes).



1 comentari:

Unknown ha dit...

Quin cotxe més xulo!
Us aviso, això dels "trastos" i les joguines grans va "in crescendo".
Una abraçada!