dissabte, 24 de gener del 2009

Estic aprenent a tocar la guitarra

Tocar la guitarra és una de les activitats extraescolars que més tard es poden posar al curriculum. No seria tan bàsica com els idiomes però dóna "classe".
També ajuda moltíssim a l'hora de lligar (això de lligar no tinc molt clar de a què fa referència ja que no veig la relació entre els cordons de les sabates i una guitarra).
Bé, com que és un dels punts importants a l'hora d'elaborar el meu futur (juntament amb la carrera, el màster, l'anglès, l'alemany, el xinès i d'altres que encara se m'escapen...) a casa ja me n'han començat a donar algunes lliçons...
Les lliçons es basen en que el papa caaaaaaaaaaaada nit (i quan dic cada no és una manera de dir-ho sinó la dura realitat) es posa al costat del llit amb l'esmentat instrument i em canta (i toca si es pot dir així) la cançó d'Hotel California (també té la lletra escrita en un paper per aprofitar l'avinentesa i començar-me a familiaritzar amb la llengua anglesa...).
Podriem pensar que ho té tot estudiat (metodologia de repetir fins a la sacietat per a que en quedi algun residu) però jo diria que més aviat és que no sap tocar cap altre cançó...

Així que ja veieu... fan dels Eagles amb només 6 mesos...