dimarts, 25 de novembre del 2008

Estic buscant...diners!

Com que estem en temps de crisi he decidit dedicar tots els meus esforços a ajudar els papes a arribar a final de mes. Les accions que m'he proposat són:

1. Intentar fer deposicions amb menys freqüència (menys caques= menys panyals= menys diners...). Aquest opció se'm fa una mica difícil ja que no us enganyaré, encara no tinc control del tot sobre el tema...

2. Aprofitar la roba com més temps millor. El papa proposa de tallar els peus als pijames de manera que així eliminem el límit físic pels meus peus i els puc utilitzar molt més temps (pijames amb peus tallats= menys pijames a comprar= menys diners).

3. Banyar-me menys sovint, és a dir aguantar més temps els macarrons del coll (menys banys=menys aigua=menys diners). He decidit que prefereixo espaiar els banys a reciclar l'aigua que és el que segurament proposaria el tiet sostenible però que a mi, que us diré...això de banyar-me amb aigua bruta...com que no fa per a mi...

4. He sentit a dir que a sota dels coixins del sofà hi ha diners... Així que cada cop que m'hi deixen em dedico a buscar-n'hi (serà una llegenda urbana?).

2 comentaris:

joanxlapau ha dit...

Només vull deixar clar que la periodista està manipulant la opinió del senyor Modest Gimeno Agea.

-Ell sempre ha expressat la seva disposició a reutilitzar aigua però els poders fàctics(Elisabet i Modest) no li ho han permés.

-Ell ja fa temps que ja ha descubert que els diners NO donen la feliçitat!!
i el que fa no és buscar diners sinó que està planejant com enderrocar els que l'oprimeixen.

Així que Eli i Modest ja podeu tremolar que el Modestet no dorm mai sinó que està sempre maquinant per enderrocar-vos.


Cuideu-vos i us desitjo sort perquè la necessitareu!

gurb ha dit...

quin riure!!!!! en Teo ha pres nota, de moment no sap si retallar els pijames o els banys, això sí diu que de bibes són intocables.