dimecres, 3 de setembre del 2008

Estic espantat

El meu pare és una mica plasta....


6 comentaris:

Carme ha dit...

però que gran, que GRAN! no sé què em passa, és molt emocionant veure aquest nen. em cau la llagrimeta fins i tot quan el veig en vídeo!

una abraçada!

Unknown ha dit...

molt bona idea eli!!!! així podem veure el modest tantes vegades com vulguem sense ocupar-vos la casa!!!

eme ha dit...

hosti que bo! d'aquí a hollywood!

Aitor ha dit...

Módest.... el pròxim dia que el teu fill li doni per llegir amaga els dits!! Que sinó sembla el capità Spook!

Molt guapet, eh?

Petons!

Miq. ha dit...

després el nen us sortirà raret i no sabreu què heu fet malament!

avanti!

Rafa Úbeda Cortés ha dit...

Hola família, el vídeo de "estic espantat" es buenisimo. Modesto veo que disfrutas mucho con tu nuevo juguetito, tranquilo que a este no se le acaban las pilas... te lo digo por experiencia.

Un beso a los tres
Rafalete, Mariona i Tomeu