dimarts, 30 de setembre del 2008

Estic a la piscina

Avui hem començat les classes... Realment les pràctiques que havia fet a casa amb el cubell no m'han servit de gaire cosa. Tot plegat era molt diferent.
En comptes de despullar-me la mama m'ha posat un banyador i un gorro que m'anava una mica gran... Ella també s'ha posat un banyador que ha resultat que era el mateix que portaven moltes altres mames (el papa diu que la mama és igual de cutre que les altres per perquè totes l'han comprat de saldo al Decathlon) i també s'ha posat un gorro (el papa també s'ha enfadat perquè el duia del revés i el meu també me l'ha posat una mica tort... els nervis del primer dia...). Bé, tot plegat ha estat una mica extrany.

Primer m'han posat una espècie de flotador que no feia de flotador (perquè jo encara no m'hi sé agafar) després la mama m''ha estat passejant per la piscina i li han donat una regadora d'aquestes de les plantes per a què em regués (això tampoc ho he entès gaire...). Finalment els entrenadors (bé, els nois que parlaven amb la mama) ens han donat joguines. Els altres nens han estat molt contents amb els ninos, però jo encara no sé agafar res així que m'he limitat a mirar-me'ls amb aquesta cara de flipat que sé fer a veure si captaven la indirecta i m'ensenyaven quelcom més interessant... com ara... a tirar-me de cap... o a fer la bomba...

Bé, encara no tinc clar que és el que s'esperava de mi però em sembla que de moment m'agrada més banyar-me a casa... el meu cubell ja el tinc pràcticament dominat...


1 comentari:

Unknown ha dit...

Déu n'hi do, aquest Modest! En dos mesos a la piscina ja! Em sembla que serà tan actiu com els seus papes...
Cuideu-vos molt.

Abraçades!

Judith