diumenge, 21 de setembre del 2008

Estic mooooooolt content

Ahir la mama va fer 30 anys... Això són molts anys (jo encara no n'he fet ni un, així que imagineu-vos-en 30!!!). Ja fa 3 dies que plora, però no plora com jo, plora amb un somriure, jo no ho acabo d'entendre gaire, però crec que està mooolt i moolt contenta... Quan estàs tan content es veu que encara plores més que quan estàs trist... Li han fet moltes sorpreses, els seus amics, els avis, els tiets avis, els nòvios i nòvies dels amics, els marits i mullers dels amics, els besavis, els cosinets, els fills dels cosinets... no sé molta gent d'aquesta que m'abraça, em fa petons i m'agafa!!!.
Ara bé, el proper cop no li regaleu tants llibres i llibreries (que omplirà amb encara més llibres!!!!) ja que quan llegeix no em fa gens de cas!!!!

Bé, només volia donar-vos a tots les gràcies per com l'heu fet feliç aquests dies i sobretot per aquest vídeo tan bonic que la fa plorar tant...

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Que gran el petit Modest¡¡¡¡
Felicitats Eli & Shaggy¡¡¡
Estem molt contents per veure-us tan macos, com sempre¡¡¡¡
Petooons
Xempiks&Mercè

Unknown ha dit...

Moltes felicitats, Eli!
Espero que totes les festes "sorpresa" anessin la mar de bé.

Una abraçada,

Judith