dilluns, 15 de setembre del 2008

Estic tapat

Ha arribat el fred i els papes s'han trobat amb un nou problema: Quina roba m'havien de posar? Remenant els calaixos de la meva habitació el problema s'ha agreujat perquè han vist que les opcions eren infinites (pantalonets, jerseiets, bodys, pijames, ...). La mama apostava per un pijama tipus manta zamorana i el papa s'hi ha negat del tot perquè considera que hi bulliré... Ell proposa seguir amb els bodys de tirantets fins que arribi la neu (per cert, voleu dir que aquí arriba mai la neu?).
Ara ja fa dos dies que discuteixen sobre la qüestió però per sort en un moment d'il.luminació se'ls va acudir tapar-me...
Àvies ajudeu-me!!!! Segur que vosaltres trobeu una solució!!! Em veig amb aquest modelet durant tot l'hivern!!! I serà que no tinc roba!!! Si jo pugués parlar....

1 comentari:

Mari ha dit...

Aquesta foto m'encanta ....