diumenge, 19 d’octubre del 2008

Estic al cosmocaixa

Què es pot fer un dissabte a la tarda que està plovent a bots i barrals? Hi ha moltíssimes opcions, quedar-nos a casa perquè fa fred, cantar-me cançonetes, banyar-me amorosament a la banyera (i no al maleït "cubo"), fer-me "mimitos" i tantes i tantes coses que es poden fer amb un nen encantador com jo...
Però no, abriga't, puja al carrito, surt del carrito i puja al huevo (pels que no ho sabeu el huevo és la cadireta on m'entaforen quan anem en cotxe). A tot això ja m'havia cagat dues vegades i no us podeu imaginar com n'estava d'incòmode...
Bé, quan vaig baixar del huevo vaig veure un supositori enorme de color negre que se suposava era l'entrada d'un altre museu (mira que en són de pesats amb els museus!!!). Quan ja vam ser dins de l'edifici els papes es van adonar que m'havia cagat i com que són primerencs no van ser ni capaços de trobar un canviador, així que ja em veieu estirat a sobre d'un banc al mig del museu ensenyant les meves parts a tot el personal (i ells, ben tranquils, tu... com que no en són les seves, de parts...).
Bé, el lloc en qüestió estava ple d'artilugis extranys que el papa i el papa de l'Arnau es miraven admirats... s'ho van passar molt bé... la mama parlava amb la mama de l'Arnau.... l'Arnau fotia cops a tot el que trovaba... i jo... jo encara no entenc què hi feia o per a què servia tot allò però vaig passar tota la tarda de dissabte en braços del papa així que no va estar del tot malament...
Em sembla que la sortida formava part del que anomenen la meva educació però apart d'aprendre que cal fixar-se més en els cartells per a trobar els canviadors (ja que sinó les teves parts acaben sent de domini públic) no vaig entendre gaire més...