dilluns, 20 d’octubre del 2008

Estic fent xap xap

Es veu que això de fer piscina fa que siguis més llest...molt més llest.... Els pobres nens que no han fet piscina no ho saben però després ho tindran tot molt malement... no escriuran ... no caminaran bé... no trobaran feina...
La natació és el pas previ del que anomenen activitats extraescolars. Han començat amb la piscina ja que era la única cosa a què em podien apuntar amb la meva edat (la mama ha anat a tots els casals a veure si feien música o idiomes per a nens de 3 mesos però no ha trobat cap activitat més...). Imagineu-vos si n'és d'important que la mama fins i tot volia mirar d'apuntar-m'hi més hores o a dos llocs diferents perquè fos més llest que els altres nens de la classe...
Això de ser llest no m'acaba d'agradar gaire...em sembla que m'agradaria més no ser-ho tant i passar-me el dia tranquil.lament a la meva hamaquita veient passar les hores... A més a més ara com si no en tingués prou amb les classes quan arribo a casa he de fer la demostració del que he après... trobo que és tot molt complicat....